Metudu per risolve u prublema di u funziunamentu debule di i generatori diesel

I gruppi di generatori diesel anu ostaculi à a fatigue di corsa.Cumu trattà cun elli?Quandu i gruppi di generatori diesel funzionanu, u crankshaft ùn gira micca o gira lentamente quandu hè giratu, chì rende l'unità incapace di entre in u modu auto-operativu.L'ostaculi sò causati da a batteria chì hè fora di putere.A resistenza à l'ignizione hè troppu grande o u cuntattu in muvimentu in l'interruttore elettromagneticu è a superficia di cuntattu di u cuntattu staticu sò danati.U metudu d'ispezione hè u seguitu.

 1
Verificate chì a bateria hè completamente carica.Verificate a cundizione di u toccu di a spazzola è u commutatore.In cundizioni normali, a superficia di u toccu di a spazzola è u commutatore deve esse sopra à 85%.Se ùn hè micca adattatu per i requisiti tecnichi, deve esse rimpiazzatu.Spazzola.
Inspect the commutator for burnout, wear and scratch, pits, etc. Se ci hè più terra nantu à a superficia di u commutatore, pulizziate cù diesel o gasoline.S'ellu hè brusgiatu, scratched è purtatu, a superficia ùn hè micca liscia.O quandu hè fora di turnu, pò esse riparatu o scambiatu.S'ellu hè riparatu, aduprate u tornu per cutà u commutatore è pulisce cù una tela di sabbia fina.
Verificate u cuntattu in muvimentu in l'interruttore elettromagneticu è a superficia di travagliu di i dui cuntatti statici.Se u cuntattu in muvimentu è u cuntattu staticu sò brusgiati è l'igniter funziona debbuli, utilizate a tela abrasiva fina per spustà u cuntattu in muvimentu è u cuntattu staticu.livellu.
Certi clienti anu truvatu chì l'unità era debule dopu l'ignizione di u generatore diesel.Hè statu identificatu chì l'unità hà avutu prublemi di qualità.A maiò parte di i prublemi originali sò stati causati da u funziunamentu impropriu.Sè truvate u locu di u prublema, pudete ricuperà rapidamente.In u passatu, a forma di travagliu di funziunamentu efficiente.

Tempu di post: 22-ghjugnu-2021