Ci hè parechje cose da esse cuscenti quandu si stallanu un generatore per un ospedale

Cum'è l'equipaggiu di alimentazione di l'uspidale, u generatore ùn pò micca rimpiazzà l'altru equipamentu.Xi'an Kunpeng Power Xiaobian hà signalatu chì a funzione di u generatore Xi'an deve esse maximizata, è a qualità di u pruduttu stessu deve esse eliminata.Deve ancu esse valutatu.
 
U locu di stallazione deve esse permeable à l'aria, l'estremità di u generatore deve avè abbastanza entrata d'aria, è u generatore Xi'an deve avè una uscita d'aria eccellente.L'area di uscita di l'aria deve esse più di 1,5 volte l'area di u cisterna d'acqua.U generatore di l'uspidale hè di solitu stallatu à u pianu di fondu di l'edificiu.Hè assai impurtante.

L'area circundante di u situ di stallazione deve esse mantenuta pulita per impedisce a prisenza di gasi corrosivi cum'è l'acidu è l'alkali, è ancu di vapore in u circondu.In casu di necessariu, i dispusitivi di u focu deve esse installatu.
 
In l'usu di l'internu, u tubu di scarico deve esse guidatu fora, u diametru di u tubu deve esse ≥ u diametru di u tubu di u silenziu, è u coddu di u tubu per esse cunnessu ùn deve esse più di 3, per assicurà chì u tubu. hè liscia, è a pipa deve esse falata.Skew 5-10 gradi per impediscenu l'iniezione di l'acqua di pioggia;se u tubu di scarico hè stallatu verticalmente in sopra, deve esse stallatu cù una tappa di pioggia.
 
Quandu u béton hè basu sceltu, u livellu deve esse misuratu cù un calibre di livellu durante a stallazione, per chì l'unità ùn hè micca custante à u livellu.Ci deve esse un cuscinettu di scossa speciale o un bullone di pede trà l'unità è a basa.
 
A carcassa di l'unità deve avè una messa à terra di guardia affidabile.Per i generatori chì necessitanu una messa in terra neutra direttamente, a terra neutra deve esse realizatu da i prufessiunali, è i dispusitivi di prutezzione di u lampu deve esse stallati.Hè strettamente pruibitu d'utilizà u dispusitivu di messa a terra di a rete per implementà direttamente u puntu neutru.Metà a terra.L'interruttore bidirezionale trà u generatore è a rete deve esse eccezziunale affidabile per prevene a trasmissione di energia inversa.U cablaggio di l'interruttore bidirezionale deve esse verificatu da l'alimentazione lucale.


Tempu di Postu: Mar-29-2021